Εσύ έφτιαξες Buddha bowl; Το trend που βάζει την ποικιλία στη διατροφή σε ένα μπολ! 10 ιδέες για να φτιάξεις τα πιο γευστικά και Instagram-ικά bowls

Τι είναι το Buddha bowl
Αν είσαι λάτρης του Instagram και των fitness λογαριασμών, σίγουρα θα έχεις συναντήσει, πολλές φορές, στην αρχική σου σελίδα τη νέα διατροφική τάση, που τον τελευταίο χρόνο έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των απανταχού fitness lovers, το buddha bowl!

Εξάλλου, το έχουμε δοκιμάσει και εμείς στo Shape, που το ανακαλύψαμε πριν γίνει instagram trend:

Τα πολύχρωμα «μπολ του Βούδα», όπως είναι αλλιώς γνωστά, είναι ένα από τα πιο υγιεινά γεύματα που θα μπορούσες να υιοθετήσεις στο καθημερινό σου πρόγραμμα, αφού αποτελούνται κυρίως από λαχανικά και φρούτα και παραλλάσσοντας το αρχικό concept με το κρέας, πλέον είναι ένα από τα πιο αγαπημένα πιάτα της νέας γενιάς χορτοφάγων, που βάζουν σε ένα μπολ πολλά και διαφορετικά λαχανικά.

Δες επίσης: Αυτά είναι τα superfoods της φετινής Άνοιξης

Τι είναι το Buddha bowl;
Ουσιαστικά αποτελούν συνταγές που μπαίνουν σε μπολ και περιλαμβάνουν συνδυασμούς λαχανικών, προϊόντα ολικής άλεσης και πρωτεΐνη. Το μπολ του Βούδα βασίζεται σε μια απλή αρχή: φάε όσο χωράει ένα μπολ και βάλε κινόα, ρύζι, φρούτα, όσπρια και λαχανικά. Η βασική ιδέα είναι να φτιάξεις ένα μπολ με απόλυτη ισορροπία σε υδατάνθρακα, πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, επομένως υπάρχει σίγουρα κρέας ή κάποια άλλη πηγή πρωτεΐνης.

Πώς να το φτιάξεις;
Η βασική του φόρμουλα αποτελείται από πράσινα, φυλλώδη λαχανικά για βάση και διάφορα toppings που συνήθως περιέχουν λαχανικά, φυτικές πηγές πρωτεΐνης όπως τα ρεβίθια και το tofu, αλλά και άπαχο κρέας ή αυγά, υδατάνθρακες όπως κινόα ή ρύζι και τέλος, ένα ελαφρύ και υγιεινό dressing.

Μερικοί συνδυασμοί για να απολαύσεις το δικό σου Buddha bowl:

Κους κους + σόγια + αβοκάντο + σγουρό μαρούλι + αγγούρι + noodles από κολοκύθι + Λαχανάκι Βρυξελλών

Πατάτες + κύβοι tofu (μαριναρισμένοι με σάλτσα σόγιας, σησαμέλαιο, σιρόπι σφενδάμνου, σκόρδο και τζίντζερ) + αβοκάντο + καλαμπόκι + ντοματίνια + μαρούλι + σπανάκι + σουσάμι

Γλυκοπατάτα + χούμους με παντζάρι + αβοκάντο + kale + ρεβίθια + σως γιαουρτιού

Φαλάφελ + χούμους + κινόα + αγγούρι + baby σπανάκι + σουσάμι

Γλυκοπατάτα (ψημένη με σάλτσα σόγιας, σκόνη σκόρδου, ρίγανη και Μπαχαρικό κολοκύθας) + καλαμπόκι + καλαμαράκια + edamame + ντοματίνια + αβοκάντο + χόρτα.

Λάχανο Μποκ τσόι + ντομάτα + κόλιανδρος + κινόα + μανιτάρια + σουσάμι

Πράσινη σαλάτα + γλυκοπατάτα + Μπρόκολο Ρομανέσκο + Γλυκομπίζελο + Αρακάς + Πράσινα φασόλια + ντομάτες + Κόκκινο λάχανο + μισό αβοκάντο + ένα αυγό + chia σπόροι + ηλιόσπορος + χυμός λεμονιού

Φαγόπυρο + ραπανάκια + φραγκοστάφυλα + γλυκοπατάτα + σπαράγγια + μανιτάρια + μαϊντανός + kale

Ψημένη γλυκοπατάτα + quinoa + ρεβίθια + κάρι + μπιζέλια + ρόδι + αβοκάντο + λαχανάκια Βρυξελλών

shape.gr

No Comments Yet

Αφήστε το μήνυμά σας