Η ΜΙΑ άσκηση που σφίγγει κάτω κοιλιακούς και εγκάρσιο κοιλιακό για να χτίσεις ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΕΞΙ ΚΟΙΛΙΑ τώρα! (βίντε Ναι, είναι δύσκολη αλλά έχει αποτέλεσμα γιατί ο εγκάρσιος κοιλιακός μυς είναι αυτός που κάνει την κοιλιά σου επίπεδη.

Οι σέξι γυναικείοι κοιλιακοί που ονειρεύεσαι μπορούν να… γίνουν δίκοι σου κάνοντας αυτή την άσκηση για κάτω κοιλιακούς που σφίγγει και τον εγκάρσιο κοιλιακό που ξεκινά από την άσκηση σανίδα. Θα χρησιμοποιήσεις τον κορμό σου με στόχο να τραβήξεις τους γοφούς σου προς τον ουρανό – ίσως, χρειαστείς λίγο χρόνο μέχρι να εγκλιματιστείς με τη συγκεκριμένη άσκηση.

Ποιος είναι ο εγκάρσιος κοιλιακός μυς; Είναι ο σημαντικότερος μυς γι ατη σταθεροποίηση του κορμού και αυτός που θα κάνει την κοιλιά σου να φαίνεται επίπεδη!

Ρίξε την κοιλιά με 3 γρήγορες κινήσεις!

Θυμήσου να διατηρείς τους κοιλιακούς σου σφιχτούς, τη σπονδυλική στήλη ουδέτερη και τα πόδια σου ίσια.

Η άσκηση που σφίγγει τους κάτω κοιλιακούς και τον εγκάρσιο κοιλιακό:

 

shape.gr

No Comments Yet

Αφήστε το μήνυμά σας