Κόλπα για να μείνει το στήθος σου… στο ύψος του!

Όλες οι γυναίκες θέλουν να διατηρήσουν το στήθος τους στητό και σφριγηλό για όσο περισσότερο μπορούν. Ο λόγος είναι συνήθως η ωραία εμφάνιση. Αυτό που θα έπρεπε να μας απασχολεί περισσότερο ωστόσο είναι η υγεία του. Ακολουθώντας τα 10 μυστικά για υπέροχο στητό στήθος που θα δείτε στη συνέχεια, θα μπορέσετε όχι μόνο να διατηρήσετε το στήθος όμορφο, αλλά να το προστατεύσετε από πιθανά προβλήματα υγείας.

Αξίζει να σημειωθεί πως πολλές είναι οι γυναίκες που ταλαιπωρούνται και απογοητεύονται όταν το στήθος τους δεν είναι πια στητό και σφριγηλό. Ορισμένες μάλιστα φτάνουν στο σημείο να σκεφτούν ακόμα και μια πλαστική επέμβαση για να λύσουν το πρόβλημα.

Πριν καταφύγετε στο νυστέρι, δοκιμάστε να ανορθώσετε και να διορθώσετε το στήθος σας με φυσικά και απλά μυστικά για υπέροχο στητό στήθος με εντυπωσιακά αποτελέσματα τα οποία θα αρχίσουν να γίνονται ορατά από την πρώτη εβδομάδα.

Πρόκειται για 10 συμβουλές φροντίδας που θα κάνουν το στήθος σας να παραμείνει στητό και όμορφο. Από τον τρόπο που πρέπει να πλένεστε, μέχρι και την αποφυγή της ηλιοθεραπείας αυτά τα μυστικά για υπέροχο στητό στήθος θα σας βοηθήσουν.

1. Κρύο νερό στο ντους:

Μπορεί το παγωμένο νερό να μην είναι και ότι καλύτερο όταν πρόκειται για το μπάνιο ή το ντους σας. Ωστόσο, η χρήση του κρύου νερού βοηθά στην τόνωση της επιδερμίδας. Αν όμως σας είναι δύσκολο να χρησιμοποιήσετε παγωμένο νερό για να πλυθείτε, μπορείτε να τρίψετε παγάκια στην περιοχή του στήθους σας ή να κάνετε κομπρέσες με κρύο νερό.

2. Μην σταματάτε την καθημερινή περιποίηση και φροντίδα στο πηγούνι σας:

Οι περισσότερες γυναίκες περιορίζουν την περιποίηση και την φροντίδα στο πρόσωπο τους. Ωστόσο, η επιδερμίδα του ντεκολτέ και του στήθους είναι πολύ ευαίσθητη, επειδή δεν έχει σμηγματογόνους αδένες και είναι λεπτή. Γι’ αυτό τον λόγο όταν εκτίθεται στον ήλιο παρουσιάζει εύκολα πανάδες και γραμμές.


Δεν θα πρέπει λοιπόν σε καμία περίπτωση να παραμελείτε την περιοχή του λαιμού και του ντεκολτέ. Φροντίστε κάθε φορά που εφαρμόζετε τη ενυδατική σας κρέμα να την απλώνετε με ανοδικές κινήσεις και στο λαιμό και στο ντεκολτέ κάνοντας ελαφρύ μασάζ μέχρι να απορροφηθεί.

Βέβαια, αν θέλετε μπορείτε να πάρετε και μια ειδική κρέμα για τα σημεία αυτά. Αυτό θα έχει ακόμη καλύτερα αποτελέσματα στην επιδερμίδα σας.

3. Κάντε κομπρέσες από χαμομήλι και άνθη τσουκνίδας:

Θα χρειαστείτε:

– Λίγο χαμομήλι
– Λίγα άνθη τσουκνίδας
– 1 λίτρο νερό

Τρόπος παρασκευής:

Βάλτε σε 1 λίτρο νερού το χαμομήλι και τα άνθη της τσουκνίδας και αφήστε τα έτσι για ένα ολόκληρο βράδυ. Το επόμενο πρωί, το μείγμα σας θα είναι έτοιμο.

Τρόπος εφαρμογής:

Κάντε κομπρέσες με το μείγμα για 5-10 λεπτά στο στήθος και μετά από μερικές μέρες θα δείτε εμφανή διαφορά.

4. Κάντε μασάζ με έλαιο χαμομηλιού και λεβάντας:

Χρησιμοποιήστε σε καθημερινή βάση μερικές σταγόνες από κάθε έλαιο και ανακατέψτε τις στην παλάμη σας. Στη συνέχεια κάντε ελαφρύ μασάζ με το συγκεκριμένο μείγμα στο στήθος για 3-5 λεπτά.

5. Μην φοράτε σουτιέν που σας πιέζουν:

Η επιλογή του σωστού νούμερου σουτιέν είναι πολύ βασική. Μπορεί ένα σουτιέν που σας πιέζει και αναδεικνύει το πλούσιο μπούστο σας να φαίνεται καλή ιδέα, ωστόσο είναι ακριβώς το αντίθετο και μάλιστα μπορεί να βλάψει το στήθος σας. Καταρχήν θα έχετε μια συνεχόμενη ενόχληση, αλλά το πιο σημαντικό είναι πως κόβει την κυκλοφορία του αίματος.

Επομένως, φροντίστε να βρείτε το κατάλληλο σουτιέν για εσάς και βέβαια να το βγάζετε όταν πάτε για ύπνο.

6. Το στήθος χρειάζεται καθημερινά στήριξη:

Μπορεί το να μην φοράτε σουτιέν να σας κάνει να νιώθετε ελεύθερη και να είναι ένας τρόπος για να αποφύγετε την πίεση, πρόκειται ωστόσο για ένα μεγάλο λάθος. Ακόμη κι αν το στήθος σας είναι στητό και μικρό, χρειάζεται στήριξη καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας. Ειδικά μετά την ηλικία των 40 είναι άκρως απαραίτητο. Βρείτε λοιπόν ένα σουτιέν που θα σας κάνει, δεν θα σας πιέζει και θα συγκρατεί το στήθος σας και φορέστε το.

7. Σωστή άσκηση:

Για να βελτιώσετε την υγεία και την σιλουέτα σας θα πρέπει να τρέξετε, να κάνετε αεροβική άσκηση και άλλα δυναμικά sports. Αυτά όμως μπορεί να κάνουν κακό στο στήθος σας. Ο λόγος είναι οι έντονες κινήσεις που κάνει το στήθος σας, οι οποίες οδηγούν στην χαλάρωση των συνδέσμων των μυών. Γι’ αυτό ένα από τα σημαντικά μυστικά για υπέροχο στητό στήθος είναι να μην αμελείτε να φοράτε αθλητικό σουτιέν όταν ασκείστε.

8. Αυστηρές δίαιτες:

Η απότομη μείωση του σωματικού βάρους μπορεί να προκαλέσει απότομη χαλάρωση του στήθους, διότι ο αδένας του περιβάλλεται από λιποκύτταρα. Γι’ αυτό θα πρέπει να αποφεύγετε τις πολύ αυστηρές δίαιτες με γρήγορα αποτελέσματα και να ασκείστε πάντα παράλληλα με την δίαιτα που κάνετε.

9. Αποφύγετε τον ήλιο:

Όσο ωραίο κι αν είναι ένα σοκολατένιο χρώμα στο κορμί σας, η μη χρήση αντιηλιακού μπορεί να προκαλέσει πολλαπλά προβλήματα στην επιδερμίδα σας. Πέρα από τον γνωστό κίνδυνο του καρκίνου του δέρματος, υπάρχουν και πολύ πιο απλά αλλά σημαντικά προβλήματα που μπορεί να προκαλέσει ο ήλιος στο δέρμα. Πιο συγκεκριμένα, η επιδερμίδα σας μπορεί να εμφανίσει πρόωρα ρυτίδες και να εμφανίσει πανάδες, όπως επίσης να γίνει ξηρή και να χάσει την ελαστικότητα της. Η απώλεια της ελαστικότητας και ιδιαίτερα στην περιοχή του στήθους μπορεί να αποβεί μοιραία, προκαλώντας του χαλάρωση. Γι’ αυτό μην κάνετε ποτέ ηλιοθεραπεία χωρίς μαγιό και αντιηλιακό με μεγάλο δείκτη προστασίας, αποφεύγοντας όσο το δυνατόν τις επικίνδυνες ώρες (11:00 – 16:00), όπου ο ήλιος είναι πιο δυνατός.

10. Σωστή στάση σώματος:

Το τελευταίο από τα 10 μυστικά για υπέροχο στητό στήθος έχει να κάνει με την σωστή στάση σώματος. Διατηρώντας την πλάτη σας ίσια και αποφεύγοντας το καμπούριασμα, το στήθος σας θα φαίνεται στητό και όχι πεσμένο, ενώ οι μύες του δεν θα χαλαρώσουν. Επομένως, διατηρήστε την πλάτη σας ίσια, τους ώμους πίσω και κάτω και κάντε το στήθος σας να φαίνεται υπέροχο, προστατεύοντας παράλληλα και την πλάτη σας.

No Comments Yet

Αφήστε το μήνυμά σας

NEWSLETTER



Copyright © 2017 womanoclock.gr. All rights reserved