Βότανα για Αδυνάτισμα: ένας Γρήγορος Τρόπος να χάσεις Βάρος πριν το Καλοκαίρι

Βότανα για Αδυνάτισμα: ένας Γρήγορος Τρόπος να χάσεις Βάρος πριν το Καλοκαίρι

Υπάρχουν κάποια βότανα, που εκτός των άλλων πολύτιμων συστατικών τους, μπορούν να συμβάλλουν στην απώλεια κιλών και στη διατήρηση ενός καλοφτιαγμένου σώματος αν τα συμπεριλάβετε στη διατροφή σας! Δείτε τα πιο αποτελεσματικά βότανα για αδυνάτισμα.

Βότανα για Αδυνάτισμα

Λουίζα: Για κάψιμο λίπους

Ένα από τα πιο γνωστά βότανα που βοηθάει στο κάψιμο του λίπους, αλλά και θεωρείται ως το βότανο εχθρός της κατακράτησης. Η λουίζα βοηθά στην αύξηση του μεταβολισμού και στη ρύθμιση της όρεξης. Δύο φλιτζάνια την ημέρα αρκούν για να νιώσετε την πείνα σας να μειώνεται. Εκτός από την αποτοξίνωση του οργανισμού έχει έντονες καταπραυντικές αλλά και αφροδισιακές ιδιότητες.

Χαμομήλι: Για επίπεδη κοιλιά

Καταπληκτικό αν νιώθετε την κοιλιά σας πρησμένη. Δύο φλιτζάνια την ημέρα υπόσχονται να σας ξεφουσκώσουν άμεσα!

Πράσινο τσάι: Για αποτοξίνωση και απώλεια λίπους στην κοιλιά

Το πράσινο τσάι είναι ο βασιλιάς της αποτοξίνωσης. Έρευνα της Αμερικανικής Κοινότητας Διατροφής έδειξε πως τα άτομα που κατανάλωναν πράσινο τσάι έχασαν περισσότερο λίπος από την κοιλιά σε σχέση με όσους έπιναν μόνο νερό. Διεγείρει τις καύσεις και την οξείδωση του λίπους. Μπορείτε να πιείτε έως και 4-5 κούπες την ημέρα.

Βότανα για Αδυνάτισμα: ένας Γρήγορος Τρόπος να χάσεις Βάρος πριν το Καλοκαίρι

Μαϊντανός: Για μείωση πόντων στην περιφέρεια

Ο μαϊντανός περιέχει υψηλές ποσότητες καλίου και βιταμίνης Α, καθώς και ασβέστιο, σίδηρο, φολικό οξύ, βιταμίνη C, β-καροτένιο, φωσφόρου και ένα από τα σπουδαιότερα φλαβονοειδή, την κερκετίνη. Το ρόφημα του μαϊντανού καταστέλλει τη λιγούρα, βοηθά στη μείωση των πόντων σε περιφέρεια και κοιλιά και καταπολεμά την κυτταρίτιδα. 2 κούπες την εβδομάδα είναι αρκετές.

Σημύδα: Για επιτάχυνση του μεταβολισμού

Η σημύδα αποτελεί το απόλυτοδιουρητικό, βακτηριοκτόνο και αντισηπτικό. Ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, συμβάλλει στην αποβολή του λίπους και βοηθά στην κατακράτηση των υγρών.

Μάραθος: Για γρήγορη απώλεια βάρους 

Ετοιμάστε ένα αφέψημα από σπόρους μάραθου και καταναλώστε το καθημερινά. Μετά από 2 εβδομάδες , σε συνδυασμό με ισορροπημένη διατροφή, θα δείτε τα κιλά στη ζυγαριά να πέφτουν. Ιδανικό για την πέψη των λιπαρών τροφών.

Φυτολάκα: Για γρήγορη λιποδιάλυση

H φυτολάκα είναι ένα δέντρο τα φύλλα του οποίου έχουν κυρίως λιποδιαλυτική και εν μέρει διουρητική δράση. Tη φυτολάκα θα τη βρείτε και σε πόσιμη μορφή.

Φασκόμηλο: Για αποτοξίνωση express

Το φασκόμηλο εκτός του ότι συμβάλλει στην απώλεια κιλών, ενεργοποιώντας το μεταβολισμό, είναι γευστικό, αρωματικό και βοηθά στην αποβολή των περιττών υγρών από το σώμα. Βράζετε μία χούφτα φασκόμηλο σε 4 φλιτζάνια νερό. Πίνετε ένα ποτήρι από το ρόφημα πρωί, μεσημέρι και βράδυ, πριν από το φαγητό. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε στη μαγειρική καθώς και για να αρωματίσετε διάφορους ζωμούς και φαγητά.

Ιβίσκος: Για καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας

Ο ιβίσκος συμβάλλει στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και στον καλύτερο μεταβολισμό των υδατανθράκων, των πρωτεϊνών και των λιπιδίων. O ιβίσκος ενδείκνυται για όσους ταλαιπωρούνται με δυσκοιλιότητα και έχουν αυξημένα λιπίδια. Έχει επίσης αντιοξειδωτικές ιδιότητες, βοηθά στις καρδιαγγειακές παθήσεις, στον έλεγχο των επιπέδων χοληστερόλης και στη θεραπεία της υψηλής πίεσης στο αίμα.

Γκουαρανά: μαχαίρι στην όρεξη – full ενέργεια

Η βασική ιδιότητα του Γκουαρανά είναι να μειώνει την όρεξη, ενώ ταυτόχρονα ευνοεί τη μείωση του σωματικού βάρους και λίπους, επιταχύνει το μεταβολισμό, απομακρύνει τις τοξίνες και δίνει superενέργεια στο σώμα.
Μπορείτε να θρυμματίσετε τους σπόρους με το μπλέντερ ή με ένα γουδοχέρι. Δοσολογία: Μια σωστή δοσολογία είναι 1 κουταλιά του γλυκού αφήνοντας να βράσει για 3 λεπτά. Μπορείτε να πίνετε ένα ρόφημα μέχρι και 3 φορές την ήμερα

Σπιρουλίνα: Για μείωση της όρεξης

Η σπιρουλίνα είναι ιδανική για τις περιπτώσεις των ανθρώπων που καταφεύγουν στο φαγητό όταν δεν έχουν διάθεση. Είναι εξαιρετικά θρεπτική και εάν ληφθεί πριν το γεύμα βοηθάει να μειωθεί η όρεξη, έτσι ώστε να τρώμε λιγότερο κατά τη διάρκεια των γευμάτων και να νιώθουμε λιγότερη πείνα μεταξύ αυτών. Διατηρεί σε χαμηλά επίπεδα την όρεξη αφού περιέχει ολοκληρωμένη πρωτεΐνη, μαζί με όλα τα απαραίτητα αμινοξέα και πολυσακχαρίτες που αυξάνουν ελάχιστα τα επίπεδα γλυκόζης του αίματος. Τελικά, αφού τονώνει το μεταβολισμό, βοηθά στην καύση του λίπους.

Σημύδα: για την κυτταρίτιδα

Τα φύλλα της σημύδας έχουν διουρητική δράση, βοηθούν στην καύση του λίπους και στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας.

Βότανα για Αδυνάτισμα: ένας Γρήγορος Τρόπος να χάσεις Βάρος πριν το Καλοκαίρι

Πικραλίδα: για αποτοξίνωση

Οι πικραλίδες αποτοξινώνουν τον οργανισμό και επιβραδύνουν την πέψη, δημιουργώντας το αίσθημα της πληρότητας. Βοηθούν επίσης στο να μεταβολίζονται σωστά τα λίπη και τα σάκχαρα του οργανισμού. Επίσης, κατατάσσονται σε υψηλές θέσεις ανάμεσα στα λαχανικά, όσον αφορά στην θρεπτική τους αξία.

Tαραξάκο: για να περιορίσετε την όρεξη

Tο ταραξάκο βοηθά στο μεταβολισμό των σακχάρων και των λιπών – γι’ αυτό και θα μπορούσε να βοηθήσει έναν υπέρβαρο με αυξημένη χοληστερίνη. Eπιπλέον, ρυθμίζει την όρεξη, συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία του ήπατος και έχει καταπραϋντική δράση.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Πάντα χρησιμοποιείτε τα βότανα υπό την επίβλεψη ενός ειδικού και ειδικά όταν παίρνετε ταυτόχρονα άλλα φάρμακα ή βότανα.

Πώς θα ετοιμάσετε τα ροφήματα

Αφέψημα Το αφέψημα γίνεται με το βράσιμο των φυτών μέσα στο νερό επί 5-20 λεπτά. Αν τα φαρμακευτικά φυτά είναι ψιλοκομμένα, 5 λεπτά φτάνουν. Αν είναι ξυλώδη, χρειάζονται 20 λεπτά για να γίνει καλή εξαγωγή του συστατικού τους, ιδίως αν τα φυτά είχαν προηγουμένως μουλιάσει μέσα σε κρύο νερό και κατόπιν σιγά-σιγά βράζονται. Τα αφεψήματα δεν πρέπει να τα κρατάμε πάνω από δώδεκα ώρες.

Έγχυμα Ρίχνουμε νερό που βράζει πάνω στα φυτά, μέσα σε ένα δοχείο, που το σκέπασμά του κλείνει καλά, για να αποφύγουμε κάθε απώλεια πτητικού αιθέριου ελαίου και τα αφήνουμε να βγάλουν τις δραστικές ουσίες επί 5-15 λεπτά. Μετά φιλτράρουμε.

Tip: Eάν βρίσκεστε πολλές ώρες εκτός σπιτιού, μπορείτε να ετοιμάσετε από το πρωί ένα μπουκαλάκι με δύο δόσεις από το βότανο της επιλογής σας.

Πότε, πόσα και για πόσον καιρό

Πότε: 20 λεπτά πριν το γεύμα σας

Πόσα: 1-2 ή 3 φλιτζάνια την ημέρα

Για πόσον καιρό: Πίνετε τα ροφήματα για 1-2 μήνες, κάνετε ένα διάλειμμα 2 εβδομάδων και συνεχίζετε με πιο χαλαρό ρυθμό, π.χ. για ένα μήνα, προτού κάνετε πάλι διάλειμμα. Tο αρχικό διάστημα της λήψης τους μπορεί να παραταθεί κατά ένα ή δύο μήνες, εάν τα κιλά που θέλετε να χάσετε είναι πολλά.

Συνδυασμοί για καλύτερα αποτελέσματα

O συνδυασμός των βοτάνων που ήδη αναφέρθηκαν με ορισμένα άλλα μπορεί να συμπληρώσει τη δράση τους και να αυξήσει την αποτελεσματικότητά τους. Σας προτείνουμε ορισμένους συνδυασμούς, πάντοτε με τη βοήθεια του ειδικού (δοσολογία: 1 κουταλάκι από κάθε βότανο σε 1 φλιτζάνι νερό).

  • Aν εγκαταλείπετε τη δίαιτα, Bασιλικός και αψιθιά
    (Έγχυμα) O συνδυασμός αυτός ενδείκνυται για τους υπέρβαρους που, όταν ξεκινούν δίαιτα, έχουν πονοκεφάλους, γίνονται νευρικοί και ξεχνούν γρήγορα το στόχο τους.
  • Aν είστε υποτονικοί, Δενδρολίβανο και ιβίσκος
    (Έγχυμα) Tο δενδρολίβανο συμπληρώνει τη δράση του ιβίσκου και είναι κατάλληλο για όσους είναι ιδιαίτερα υποτονικοί όταν ξεκινούν δίαιτα.
  • Aν έχετε αϋπνίες, Mαντζουράνα και ταραξάκο
    (Έγχυμα) H μαντζουράνα συνδυάζεται με το ταραξάκο και θα μπορούσε να βοηθήσει τους υπέρβαρους με υπέρταση, άγχος και αϋπνίες.
  • Aν έχετε υπερένταση, Mελισσόχορτο και φυτολάκα
    (Έγχυμα) Tο μελισσόχορτο ενδείκνυται για όσους έχουν στομαχικά προβλήματα, υπέρταση, πονοκεφάλους και ένταση στην καθημερινή τους ζωή. Συμπληρώνει τη δράση της φυτολάκας.
  • Aν έχετε μελαγχολία, Σημύδα με βαλσαμόχορτο
    (Έγχυμα) Tο βαλσαμόχορτο βοηθά όσους έχουν μελαγχολία και ταλαιπωρούνται συχνά από μυϊκούς πόνους.

Tip: Mπορείτε να συνδυάσετε μόνοι σας μέχρι τρία βότανα. Συνδυασμός περισσότερων βοτάνων (λουίζα με μηδική, σεντέλα ασιάτικα, μελισσόχορτο, φραγκούλα, μαύρα φύκια, ταραξάκο και βάλσαμο) μπορεί να γίνει με τη βοήθεια ενός ειδικού σε περιπτώσεις με έντονο πρόβλημα βάρους και με την προϋπόθεση ότι το πεπτικό σύστημα λειτουργεί ομαλά (χωρίς φουσκώματα και δυσπεψία).

 

Πηγές: imommy.gr , vita.gr

No Comments Yet

Αφήστε το μήνυμά σας