Πως ο Διάδρομος Γυμναστηρίου Μπορεί να Εκτοξεύσει τον Μεταβολισμό σου στα Ύψη!

Μπορεί να πηγαίνεις στο γυμναστήριο και να ξεπατώνεσαι στο διάδρομο ή να κάνεις το καθημερινό σου τρέξιμο στην εξοχή… όμως δεν μπορείς να χάσεις κιλά! Αν και σε σένα συμβαίνει αυτό πρέπει να διαβάσεις το άρθρο για να βοηθήσεις τον οργανισμό και τον μεταβολισμό σου καθώς δε σημαίνει ότι με μια απλή διατροφή και τρέξιμο στο διάδρομο μπορείς να χάσεις και τα περιττά κιλά. Ο σκοπός όταν γυμνάζεσαι είναι να έχεις και το επιθυμητό αποτέλεσμα. Σωστή διατροφή ΑΛΛΑ και σωστή προπόνηση θα σε βοηθήσουν να επιτύχεις το στόχο σου.


Ένα θα σου πω: δεν αρκεί να τρέχεις για μία ώρα και να ξεπατώνεσαι. Για να βελτιώσεις το μεταβολισμό σου και να τον εκτοξεύσεις στα ύψη πρέπει να ακολουθήσεις κάποιους κανόνες προπόνησης πάνω στο διάδρομο ή στο καθημερινό σου τρέξιμο.
ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ κατά τη διάρκεια προπόνησης στο διάδρομο: να ανεβάσουμε τους σφυγμούς μας για λίγο και μετά να τους ξανά ηρεμήσουμε.
Το συνολικό πρόγραμμα: 10′-15′ λεπτά ζέσταμα στον διάδρομο με περπάτημα. Έπειτα ακολουθεί μια προπόνηση όπου θα περπατάτε έντονα για 30 δεύτερα, θα χαλαρώνετε για ένα λεπτό και αυτό θα γίνει 8-9 φορές. Μετά θα χαλαρώσετε περπατώντας για άλλα 10′-15′. Οι διατάσεις για χαλάρωμα στο τέλος είναι σημαντικό στάδιο, μην το ξεχνάτε.
Αν είστε πολύ προπονημένες και στον διάδρομο πάτε μια ώρα σφαίρα τότε εννοείται πως πρέπει να προσαρμόσετε την ταχύτητα ανάλογα, καθώς ο σκοπός είναι να ανεβάσουμε τους σφυγμούς μας για λίγο και μετά να τους ξανά ηρεμήσουμε πράγμα που εκτοξεύει τον μεταβολισμό μας στα ύψη. Αν νιώσετε οποιαδήποτε δυσφορία καλό θα είναι να σταματήσετε την προπόνηση.

No Comments Yet

Αφήστε το μήνυμά σας

NEWSLETTER



Copyright © 2017 womanoclock.gr. All rights reserved