Μιαμ! 6 Smoothies για Απώλεια Βάρους με Φρούτα & Λιναρόσπορο

6 Super Νόστιμα Smoothies με βάση τα φρούτα του Χειμώνα και το λιναρόσπορο. Κατάλληλα για όλη την οικογένεια, πλούσια σε βιταμίνες και μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους, καθώς μας κρατάνε χορτάτους για αρκετό διάστημα μέσα στην ημέρα.
Αυτά τα smoothies γεμίζουν το σώμα μας με ενέργεια διατηρώντας τη μυική μάζα… θα εκτοξεύσουν και το μεταβολισμό στα ύψη για τη μέγιστη δυνατότητα απώλειας βάρους, αν είσαι σε περίοδο διατροφής.

ΟΔΗΓΙΕΣ
Όλα τα smoothies πρέπει να πίνονται φρέσκα, την ώρα που τα φτιάχνετε γιατί αλλιώς εξασθενούν τα συστατικά τους. Πριν ξεκινήσετε πλύντε και στραγγίστε τα φρούτα. Ξεφλουδίστε τα, αν χρειάζεται, και αφαιρέστε τα κουκούτσια ανάλογα με το φρούτο ή πάρτε το χυμό τους.
Η εκτέλεσή τους είναι πολύ απλή: Βάζετε όλα τα υλικά στο blender μέχρι να γίνουν ένα κρεμώδες απολαυστικό smoothie που σερβίρεται με ή χωρίς πάγο.
Προσοχή: αν τα φρούτα είναι βιολογικά, εκτός από αυτά που παίρνουμε το χυμό τους, θα τα βάλετε στο μλέντερ τελευταία χωρίς πολύ ανακάτεμα.
Αν χρησιμοποιήσετε συνταγή με αποξηραμένα φρούτα φροντίστε να τα έχετε βάλει σε νερό 1 ώρα πριν.

1. Συστατικά: 1 μπανάνα, ½ μήλο, 2 ακτινίδια, 1 πορτοκάλι, 1 κουτ.σ. λιναρόσπορο, 6 αλεσμένα φουντούκια.

2. Συστατικά: 4 φέτες ανανά, 1 μπανάνα, 1 κ.σ. λιναρόσπορο, 1 ακτινίδιο, 1/2 αβοκάντο, 1/2 ποτήρι φρέσκο γάλα, 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι 2%.

3. Συστατικά: 1 μπανάνα, 1 αχλάδι, 1 φλιτζάνι σμέουρα (κόκκινα βατόμουρα), 1/2 λεμόνι, 1 κ.σ λιναρόσπορο.

4. Συστατικά: 1 πορτοκάλι, 1 μπανάνα, 10 αλεσμένα αμύγδαλα, 1 κ.τ. λιναρόσπορο, 2 αποξηραμένα σύκα, 1/3 ποτηριού φρέσκο γάλα ή νερό.

5. Συστατικά: 1 μήλο, 2-3 μανταρίνια, 1/2 γκρειπφρουτ, 1/2 μάνγκο, 1/3 ποτήρι φρέσκο γάλα, 2 κουτ.σ γιαούρτι 2%, 1 κ.σ.λιναρόσπορο, 1 κ.γ μέλι.

6. Συστατικά: 1 φλιτζάνι κατεψυγμένα σμέουρα, 1 φλιτζάνι φρέσκο γάλα, 1/2 μπανάνα, 2 κουτ.σ γιαούρτι 2%, 1 κ.σ.λιναρόσπορο, 1 κ.γ καθαρό εκχύλισμα βανίλιας.

No Comments Yet

Comments are closed