Κατέβασες τα Χειμερινά Ρούχα, αλλά όχι τα Κιλά σου? Λύσεις SOS!

Η θερμοκρασία είναι ακόμα φθινοπωρινή αλλά σιγά σιγά προετοιμάζεις την ντουλάπα σου για τον φετινό χειμώνα. (Άν δεν το έχεις κάνει πάτα εδώ και ρίξε μια ματιά στις κολεξιόν που συγκεντρώσαμε για σένα). Στην περίπτωση που δοκίμασες να μπεις χωρίς επιτυχία στο παντελόνι που αγόρασες πέρυσι τέτοια εποχή, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα και δεν θα χάσεις!

1. Μείνε μακριά από στερητικές δίαιτες. Το μόνο που θα σου συμβεί, είναι να χάσεις πολλά υγρά και όχι λίπος, να ζαλίζεσαι και τελικά να υποκύψεις στην όρεξή σου. Αποτέλεσμα: χαμένος χρόνος και τουλάχιστον 2 κιλά επιπλέον.


2. Θετική ενέργεια. Έρευνες έχουν δείξει ότι το τοξικό κλίμα στην εργασία και τις προσωπικές σχέσεις, κάνει τον οργανισμό να “αντιστέκεται” και να μην ανταποκρίνεται ακόμα και σε μια ισορροπημένη διατροφή.

3. Μεσογειακή διατροφή. Δεν είναι τυχαίες τόσες έρευνες που την αποθεώνουν. Φρούτα και λαχανικά εποχής, λίγο κρέας, ψάρι, όσπρια, φρούτα και γαλακτοκομικά θα βοηθήσουν το σώμα σου να αποβάλλει το περιττό λίπος.

4. Τακτικά γεύματα. Με την στέρηση και την πείνα, ο εγκέφαλος δίνει εντολή στο σώμα ότι βρίσκεται σε περίοδο συναγερμού. Ο οργανισμός “αρνείται” να απελευθερώσει το λίπος γιατί νομίζει ότι ζεις τη “μεγάλη πείνα του 1941”
και κρατά αποθέματα. Φρόντισε να τρως ανά 3 με 4 ώρες.

χασε-κιλα5. Κίνηση, κίνηση, κίνηση. Καμία έρευνα μέχρι σήμερα δεν έχει δείξει ότι ο καναπές βοηθά στην απώλεια βάρους. Διάλεξε το σπορ που σου ταιριάζει, όσο κι αν βαριέσαι. Σε λίγες εβδομάδες θα δεις διαφορά και θα συνεχίσεις ακόμη πιο δυναμικά. Άν τα οικονομικά σου δεν επιτρέπουν συνδρομή σε γυμναστήριο, υπάρχει και η λύση του σπιτιού. Ένα στρώμα γυμναστικής, μια μπάλα για πιλάτες, βαράκια και ένα σχοινάκι, είναι υπέρ – αρκετά για να γίνει το κορμί σου αγνώριστο!

No Comments Yet

Αφήστε το μήνυμά σας

NEWSLETTER



Copyright © 2017 womanoclock.gr. All rights reserved